20/10/10

ΑΣ ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΩ: Το βιογραφικό μου !

Γεννήθηκα στο Μεσαγρό. Ζούμε με την οικογένειά μου στην πόλη της Αίγινας και στο Μεσαγρό. Είμαι Δάσκαλος και, από το 1997, Διευθυντής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αίγινας.
Σπούδασα Παιδαγωγική στην Ακαδημία Λαμίας και στο Πανεπιστήμιο Αθήνας. Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος (Master) του Πανεπιστήμιου Αθήνας, με ειδίκευση στην εφαρμογή της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση. Έχω επιμορφωθεί στην οργάνωση και διοίκηση, στην αγωγή υγείας, στην ηλεκτρονική μάθηση και στην οργάνωση εκπαιδευτικών καινοτομιών.
Στον επιστημονικό τομέα: Είμαι συνεργάτης του Παιδ. Ινστιτούτου και των Πανεπιστημίων Αθήνας και Κρήτης σε θέματα επιμόρφωσης και εκπαίδευσης από απόσταση. Διδάσκω σε ενήλικες και φοιτητές, κάνω διαλέξεις σε πολλά συνέδρια, και είμαι δημιουργός εκπαιδευτικού λογισμικού. Για πολλά χρόνια, μέλος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας και Σχολικών Επιτροπών.
Στον κοινωνικό χώρο: Έχω δραστηριοποιηθεί σε εθελοντικές δράσεις σε συνεργασία με πολλούς Συλλόγους. Επί πολλά χρόνια, Πρόεδρος και μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων Νηπιαγωγών. Εθελοντής στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2004 με σημαντικές διακρίσεις. Συνεργάζομαι με την τοπική Εκκλησία σε κοινωνικά και εκπαιδευτικά θέματα.
Σήμερα είμαι: Πρόεδρος στο Σύλλογο Γονέων του Γενικού Λυκείου, μέλος του ΔΣ της Επιτροπής Διάσωσης της Παληαχώρας, μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Φίλων Ιεραποστολής Κορέας και γραμματέας στο Σύλλογο Φίλων Μπάσκετ.
Στον ελεύθερο χρόνο μου: Ασχολούμαι με την τοπική ιστορία, τη μουσική και τον αθλητισμό. Είμαι θεματικός συλλέκτης και φιλοτελιστής. Αρθρογραφώ στον Τοπικό Τύπο και σε περιοδικά. Έχω συγγράψει και εκδώσει βιβλία σχετικά με την τοπική ιστορία και παιδαγωγικά θέματα.
Δραστηριοποιούμαι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση: Το 1987 για πρώτη φορά, εκλέχτηκα Πρόεδρος στο Συνοικιακό Συμβούλιο Μεσαγρού. Το 1994, Αντιπρόεδρος Κοινότητας Μεσαγρού. Το 1998 Δημοτικός Σύμβουλος Αίγινας και Πρόεδρος Διαμερίσματος Μεσαγρού και το 2002, Δημοτικός Σύμβουλος Αίγινας.
Στις Δημοτικές Εκλογές του Νοεμβρίου, είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό «ΑΙΓΙΝΑ – ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ» και υποψήφιο Δήμαρχο τον κ. Σάκη Σακκιώτη.

My CV …
Born in Mesagros, I have lived in Aegina town with my family for the past ..... years. I am working as an educator in Primary Schools and i am the Principal of 1st Aegina’s Primary School, since 1997. I studied Pedagogy at Lamia (1981) and at University of Athens (1996). I am a Master of Education in ICT (Athens University, 2006). In cooperation with the University of Crete, we hold classroom teleconferences and e-learning sessions with schools from all over the country. I have attended training educational seminars related to HRA, innovations and the environment and i lecture at the University of Crete, on an annual basis. For many years, I have been elected to office as a member of municipal and community councils. I was president and administrative member of local syndicate unions and social associations. Some of my published work includes books pertaining to local history and research in Education. I am a collector, a philatelist and a music producer. In the next elections, i am a candidate for Aegina’s Municipal Council (“Aegina All Together”, Candidate Mayor Mr. Sakis Sakkiotis). Let’s walk together as a dynamic team. We need a better future for our children. Thank You

Δεν υπάρχουν σχόλια: